Night Fishing / Éjjeli horgászat
2018. augusztus 06. írta: Ázsia sorozatok, filmek oldala.

Night Fishing / Éjjeli horgászat

Műfaj: dráma / tradíció 
Részek száma 1

A saját mondataim helyett álljon itt Ricemegatron Expert kritikája, amit nagy tisztelettel köszönök meg neki. E nagyszerű filmelemzés nélkül nem fordítottam volna le a filmet. 

Amikor először végignéztem a Night Fishinget, az első és a második része nem állt össze egy egésszé, sőt az első rész is több darabban állt. Sok mindent nem értettem, nem vettem az adást, nem voltam vevő rá. A második rész ettől függetlenül lenyűgözött, de annak a megértése is később, Ricemegatron Expert elemzésével lett teljes. 

A filmet fordította Ezoritu

Letöltés ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://magyardoramafan2018.blog.hu/api/trackback/id/tr7614165241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása